מוצרי פרסום>יודאיקה ומתנות לחגים > מתנות לפסח

מגוון מתנות לפסח מבית פרינטופ

 

הענקת מתנות לפסח ולראש השנה לעובדים הפכה למסורת ברוב המוחלט של החברות במשק הישראלי. עבור העובדים, מדובר במעין "בונוס" או פינוק שכבר הורגלו אליו, והוא מביע את הערכת ההנהלה כלפי מסירותם והשקעתם בעבודה. מתנה ללקוחות ולספקים, לעומת זאת, אינה מנהג שכיח עדיין, אך יש בה רווח פרסומי לכל חברה, וכדאי להשקיע במתנה, אפילו סמלית, שניתנת ללקוחות בהווה או לקוחות מהעבר. צוות חברת פרינטופ, החברה המובילה בישראל במוצרי פרסום ומתנות בעיצוב אישי, מסבירים מהם היתרונות של הענקת מתנות לפסח ללקוחות החברה וספקיה.

 

מתנות לפסח במקום פרסום


נקודת ההנחה העסקית היא שכל עסק חייב פרסום כדי להצליח. כמובן שלא כל עסק חייב לצאת בקמפיין ענק שמשלב פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות, תשדירים ברדיו ופרסומות קופצות באינטרנט, אך כל עסק חייב לעשות משהו שישאיר אותו בתודעתם של הלקוחות – הקיימים, הנוכחיים והפוטנציאליים. הענקת מתנות לפסח, אפילו סמלית וקטנה, שיש עליה את לוגו החברה, היא השקעה פרסומית חשובה, ומכיוון שמדובר בתקציב לא גדול, כל עסק יכול להכניס את ההוצאה בסעיף "הוצאות פרסום".

 

להישאר בתודעה


הענקת מתנות לחגים ללקוחות ולספקים עובדת עליהם, קודם כל, בצורה פסיכולוגית. מקבל המתנה תמיד ירגיש מוחמא ומוחנף, ואפילו אם המתנה היא סמלית וכולם קיבלו אותו דבר, הוא ירגיש מיוחד, ירגיש שחושבים עליו ודואגים לו. מעבר לכך, אם תשכילו לתת מתנה שימושית ופרקטית, כזו שיכולה לשמש את מקבל המתנה ביום - יום, וכמובן – לוגו החברה או שמה מופיע עליה, המתנה תהווה תזכורת קבועה לקיום החברה שלכם. מכיוון שהפרסום עובד בדרכים נסתרות לעיתים, ודברים מסוימים מתקבעים במוחנו ללא שליטה, רק מעצם החשיפה אליהם, הרי שהחשיפה הקבועה לשם החברה תהפוך את החברה למועדפת על אותו אדם, גם אם לא ידע הסביר למה.

 

מתנה שכל עסק יכול להרשות לעצמו


כאמור, מתנות לפסח ללקוחות וספקים ניתן למצוא בהתאם לכל תקציב. עט עם לוגו החברה חרוט עליו או צלחת פסח מהודרת מכסף, כובע מצחיה עם שם החברה או הגדה מאוירת. האופציות הן רבות ומגוונות, מכל התחומים, ובהתאמה לכל תקציב נתון, כך שכל עסק יכול להחליט כמה הוא יכול להשקיע בקשרי הלקוחות שלו ובעתיד העסקי של החברה עצמה.

 

 

 

מתנות לפסח